No niin, tervetuloa!

Re: No niin, tervetuloa!

ViestiKirjoittaja Liinu » 29.04.2015 17:49

Jos muutkin kertoo ikänsä, niin kerron minäkin :P
Liinu
papupata

ViestiKirjoittaja Jiri » 29.04.2015 22:04

Kiva että Magiska on löytänyt tänne. Meillä on tosiaan täällä pieni kotoisa yhteisö, oma kotikolo :D Pienessä joukossamme taitaa aika moni tuntea jo toisensa. Mutta on ilo saada tänne uusiakin. Viime aikoina tänne kun on pyrkinyt vain robotteja, joten piti ihan silmiä hieroa, että onko tosiaan saatu uusi käyttäjä. Monet täällä siis tuntevat toisensa, mutta eiköhän pidetä tää silti paikkana, jossa saa olla vapaasti ihan tuntematon ja paljastaa itsestään vain sen mitä haluaa. Joten ikäänsäkään ei tarvitse kenenkään paljastaa, paitsi jos itse välttämättä haluaa. 8-)
Jiri
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Magiska » 29.04.2015 22:08

Jooh. Aika hiljaista täällä kyllä on, suurin osa viesteistä peleissä ja leikeissä, ja muualla vain vähän asiaa.

Ikäni voisin mielelläni paljastaa, mikäli minulla olisi viitettä minkä ikäisiä muut ovat, mutta uskoisin kyllä olevani nuorin sen perusteella, mitä olen lukenut.
Taidan olla täällä nuorin... Ja miksi kellään ei ole profiilikuvaakaan? :lol:
Magiska
kotikololainen

ViestiKirjoittaja Jiri » 29.04.2015 22:17

Tein tuonne äänestyksen, jossa voi nimettömästi paljastaa ikänsä. Siitä sitten näkee ikärakenteen. ;)
Jiri
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jiri » 29.04.2015 22:19

Magiska, jos sinulla on mielessä uusia aiheita, niin ne on tervetulleita.
Jiri
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Liinu » 29.04.2015 22:34

Niin on :P
Liinu
papupata

ViestiKirjoittaja Magiska » 30.04.2015 07:08

Juu tiedän niiden olevan. Vihaan vaan tehdä aiheilleni ketjua, joten kovin usein niin ei tule käymään
Magiska
kotikololainen

ViestiKirjoittaja taavi » 30.04.2015 07:56

Magiska kirjoitti:Jooh. Aika hiljaista täällä kyllä on, suurin osa viesteistä peleissä ja leikeissä, ja muualla vain vähän asiaa.

Ikäni voisin mielelläni paljastaa, mikäli minulla olisi viitettä minkä ikäisiä muut ovat, mutta uskoisin kyllä olevani nuorin sen perusteella, mitä olen lukenut.

Jos lienet nuorin, minä lienen joukon vanhin, siis monen ikäisiä meitä on.
Kotikolo on vaeltanut palvelusta toiseen, kun joku tuttu palvelu on loppunut, on etsitty uusi. Siinä on alkuaika mennyt tutustuessa softaan, pelit ja leikit ovat siinä asiassa parhaita. Ne sopivat hyvin myös kiireisille käyttäjile Aiemmissa palveluissa on kotikolo ollut vilkas ja monipuolinen, kun saimme kuviakin viesteihin. Tässä palvelussa emme ole (vielä) oppineet kuvia lisäämään. Siksi olisi hyvä, jos saisi mukaan nuorempiakin, joilla olisi nykysoftat hallussaan kuvien liitämisineen.
Joka tapauksessa, tervetuloa joukkoon Magiska, tuo nuoruuden into ja inostus mukanasi, tartuta sitä meihin vanhempiinkin.
Toivossa on hyvä elää ja elämässä on hyvä toivoa!
taavi
papupata

ViestiKirjoittaja Magiska » 30.04.2015 08:03

Ikävä kyllä esimerkiksi kuvien lisäyksessä minusta ei ole apua, sillä olen aivan toivoton kaiken tietotekniikan kanssa :mrgreen:
Intokin puuttuu, koska aina ei innosta. Innoissani olen kyllä esimerkiksi koirastani, mutta ei se tänne tule.

Olette vaeltaneet palvelusta toiseen... Kuinka vanha tämä teidän yhteisönne oikein on?
Magiska
kotikololainen

ViestiKirjoittaja taavi » 30.04.2015 15:49

Magiska, voisit toki tuoda koirasi tänne, ainakin virtuaalisesti. Olemme joskus järjestäneet virtuaalivaelluksenkin, minulla on se keskustelu tallessa ja osa kuvistakin. Koira meiltä puuttui sen vaelluksen aikana, se olisi ollutkin mainio seuralainen ja yövahti.
Periaatteessa voisin lisätä tänne kuviakin, mutta kun ilmaiset kuvapalvelut ovat kovin lyhytikäisiä ja sattumanvaraisia, en ainakaan toistaiseksi ole innostunut kokeilemaan. Sairastaessani olen sitäpaitsi melkein unohtanut vanhat opit, eikä ole riittänyt voimia yrittämään uudelleen.

Yhteisön iästä saavat toiset kertoa, toiminta oli vilkkaimmillaan silloin, kun tämän edeltäjään, ehkä ensimmäisee versioon opastuin. Ei siitä aivan kymmentä vuotta liene, mutta tuskin kauas heittääkään. :D
Toivossa on hyvä elää ja elämässä on hyvä toivoa!
taavi
papupata

EdellinenSeuraava

Paluu Tervetuloa